İki kişi için inşa edilmiş bir mezar soygununda Lara
Lara Croft: Guardian of Light, Crystal Dynamics tarafından geliştirilen ve Square Enix tarafından yayımlanan bir üstten görünüm aksiyon-macera oyunudur. Oyun, ana Tomb Raider serisinden bir yan ürün olup, ikonik Lara Croft'u daha arcade tarzında, işbirliğine odaklanmış bir deneyimde yıldız yapmaktadır.
Lara Croft: Guardian of Light, ana Tomb Raider serisinin bir yan ürünüdür. Popüler çift joystick nişancı mekanizmasına tutunarak, serinin  >antik keşif motifini almış ve bulmaca çözmeye odaklanan bir izometrik aksiyon oyunu yaratmıştır. Ve şimdi PC ve mobil platformlara ulaşmıştır.
Lara hızlanıyor
Temelinde, Lara Croft: Guardian of Light, savaş, keşif, platform oluşturma ve bulmaca çözmeyi küçük mezarlarda birleştiriyor. Oyuncular, Lara Croft veya antik Maya savaşçısı Totec rolünü üstleniyor, her biri benzersiz yeteneklere sahip; Totec platformlar oluşturabilir ve kalkanıyla mermileri engelleyebilirken, Lara ipini geçiş ve bulmaca yardımı için kullanıyor. Toplanabilir eşyalar, zorluklar ve yüksek puan sistemleri her seviyede tekrar oynanabilirlik ve keşfi teşvik ediyor.
Onlar, Lara'nın mezar yağmalama maceraları sayesinde özgürleşmeseydi sonsuza dek güvenli bir şekilde hapsolmuş kalacaklardı. Eğer kaçan sadece Xolotl olsaydı bu çok kötü olmayabilirdi, ama yanında trollere, dev örümceklere ve diğer şeytani ordulara da sahip oldu. Ama endişelenmeyin, çünkü yeni dinamik ikilimiz, yollarındaki her şeyi öldürmek için ateş etmeye ve mızrak atmaya hazır.
İki yağmacı
Totec, yalnızca çok oyunculu aksiyon için Lara'nın bir kopyası veya basit bir hikaye aracı olmaktan daha fazlasıdır - aslında, bu iki rolü de dolduruyor. Lara ve Totec, çevresel bulmacaları çözmek için farklı becerilerini birlikte kullanmak zorundalar. Bazen ikisi de blokları ve kayaları itmek zorunda kalırken, diğer zamanlarda Totec, Lara'nın anahtarlara ulaşabilmesi için platform olarak kullanabileceği mızraklar atmalıdır.
Görsel olarak, oyun detaylı ortamlar sunuyor; antik kalıntalar, yemyeşil ormanlar ve daha fazlasıyla zengin. Animasyon ve efektler zamanına göre etkileyici ve oyun, eski donanımlarda bile akıcı bir şekilde çalışıyor. Müzik ve ses tasarımı, ortam gerilimi ile macera enerjisi arasında bir denge kurarak aksiyonu tamamlıyor. Ancak, oyun döngüsü ve bulmacalar bir süre sonra işlevsellikte az çeşitlilikle öngörülebilir hale geliyor ve bu da tekrara yol açıyor.
Bir partnerle Mezarlık Soygununa eğlenceli bir dokunuş
Lara Croft: Guardian of Light, Tomb Raider formülüne taze, işbirlikçi bir bakış açısı sunuyor. Bulmacalar, platform geçişleri ve çift analog çubuklu nişancı mekanikleriyle harmanlanmış olan bu oyun, özellikle bir arkadaşla birlikteyken sağlam bir eğlence sunuyor. Tekrarlar ortaya çıkabilse de ve bulmacalar nihayetinde kalıplaşmış hissi verebilse de, iyi tasarlanmış seviyeleri ve benzersiz karakter mekanikleri, bugün bile oynamaya değer unutulmaz bir yan macera sunuyor.